fredag 26. november 2010

All I want for Christmas...











Egentlig har jeg alt jeg ønsker meg..Super kjæreste, familie og hund, hus, koselig hus, gode venner, super jobb osv . . Men for andre Norske Interiørbloggeres skyld. . . Finn Juhl-serveringsbrett, Per Kleiva-bilder, Architectmade Birds, Omaggio-vase fra Kähler, nye selskinnstøvletter (de gamle er så slitne blitt), sotete iittala aino alto glass, mer kommer...
For flere tips til julegaveønsker se andre interiørbloggeres ønskelister her: http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/2010/11/nskelister.html

4 kommentarer:

  1. Sånn er det vel med oss alle, Vi har alt og litt til, men det er alltid noe som kan være kjekt å ha :)

    Kitty

    SvarSlett
  2. hei
    du har en kjempefin blogg
    fine ting på ønskelista di også
    lyst å være med i bloggrollen min? :)

    god helg til deg
    hilsen Åpent hus

    SvarSlett
  3. Jaaa! Tenkte også jeg skulle bloggroll men vet ikke hvordan man lager det, enda. .

    SvarSlett
  4. Tack så mycket! Det var jätteroligt att få presentera. :)

    Trevlig helg!

    Katja med Kaffekokarkokboken

    SvarSlett